[SlovLit] Ljubljanska bolonjska slovenistika

miran.hladnik na guest.arnes.si miran.hladnik na guest.arnes.si
Tor Jan 20 09:59:16 CET 2009

K svojemu včerajšnjemu prispevku o bolonji dodajam še to,  da se mi
zdi zelo zgrešeno tudi to, da dvodisciplinarni študenti slovenistike
ne bodo imeli niti predmeta od praslovanščine do stare cerkvene
slovanščine, saj se historični predmeti meed seboj zelo povezujejo in
se mi zdi omenjeni predmet (oz. še boljše zdajšnja stara cerkvena
slovanščina in slovansko jezikoslovje) zdi temelj, da študenti sploh
lahko dobro razumemo zgodovinski prerez slovenskega jezika, slovenska
narečja in seveda tudi sedanjo slovnico.

Obenem se mi ne zdi prav, da niso povečali števila ur pregleda
svetovne književnosti, ampak je predmet ohranil status hitrega tečaja,
čeprav je izjemno obsežen in pomermben za dobro, poglobljeno znanje in
razumevanje slovenske književnosti. menim, da bi morala predavanja
teči štiri leta oz. po novem tri (kar se mi ravno tako zdi ODLOČNO
prekratka dobam, da bi lahko sploh komu rekli, da si je opridobil
univerzitetnoi humanistično izobrazbo !), saj bi le tako študenti
dejansko uspeli prebrati vse oziroma vsaj večino knjig, ki so
predpisane na obsežnem seznamu literature, če ne bodo z bolonjo seveda
tudi le-tega okrnili in tako še dodatno zmanjšali kvaliteto študija.

Zahvaljujem se vam za vsa vaša mnenja in vam želim lep dan.

Maruška

Dodatne informacije o seznamu SlovLit