[SlovLit] Finance in kultura -- Lingvistični krožek FF -- Pribac-Pribca

Pon Jan 19 21:37:35 CET 2009

Članki iz današnjih Financ:
http://www.mojevro.si/235066/Pirati_zmagujejo_v_bitki_z_zalo%BEniki
-- Pirati zmagujejo v bitki z založniki0
http://www.finance.si/234956/Bloger_aretiran_zaradi_pesimizma
-- Bloger aretiran zaradi pesimizma
http://www.finance.si/234735/Neznanje_jezikov_re%B9ilo_Italijo_finan%E8ne_krize
-- Neznanje jezikov rešilo Italijo finančne krize
http://www.finance.si/235230/Za_slovenski_roman_do_10_000_evrov
-- Za slovenski roman 10.000 evrov

===

From: lingvisticni.krozek na gmail.com
From: "Čop, Mateja" Mateja.Cop na ff.uni-lj.si
Sent: Monday, January 19, 2009 9:36 AM
Subject: za Lingvistični krožek FF

Najprej se Vam in vašim sodelavcem najlepše zahvaljujem za
podporo, sodelovanje in udeležbo na ponedeljkovih srečanjih
Lingvističnega krožka FF.Sedaj sestavljam program Lingvističnega
krožka za poletni semester akademskega leta 2008-09. Prosim
Vas za nove predloge predavanj, da bi bil program kar se da pester
in zanimiv za vse udeležence.Če predvidevate obisk tujih
jezikoslovcev  na vašem oddelku, mi prosim dovolj zgodaj
sporočite. Zanimamo se tudi za nove magistrske in doktorske disertacije.
Za vaše sodelovanje se vnaprej zahvaljujem in Vas lepo pozdravljam,

za Lingvistični krožek FF
Chikako SHIGEMORI BUČAR

===