[SlovLit] Pregibanje

Čet Jan 15 16:27:48 CET 2009

From: "Silvo Torkar" <silvot na zrc-sazu.si>
Sent: Wednesday, January 14, 2009 10:25 PM
Subject: Re: [SlovLit] Pregibanje

Vsekakor Pribca, tako kot Božidarja Jakca. Mimogrede, Pribac je izpeljan iz
večkrat listinsko izpričanih staroslovenskih imen Pribislav ali Pribigoj, iz
katerih izvira tudi Prvačina (*Pribačina). Istega izvora je tudi ime
spodnjepanonskega kneza Pribine. Glagol *pribyti je pomenil 'povečati,
narasti'.
Lep pozdrav,
Silvo Torkar

> Kaj pa Bert Pribac, istrski slovenski pesnik? Srečala sem Pribca ali
> Pribaca? Na našem koncu pregibajo na oba načina, kateri je pravi?

===