[SlovLit] Breda Smolnikar -- Bombaj in Kalkuta -- Odprta vrata Nuka

Tor Dec 2 07:27:32 CET 2008

From: "Breda Smolnikar" <smolnikar.breda na amis.net>
To: <slovlit na ijs.si>
Sent: Monday, December 01, 2008 3:17 PM
Subject: Fw: 1. kino jam session

Morda Vas bo danes (dne 1. 12. 2008 od 18.00 do polnoči) zanimal
večer, ki ga prirejajo na Metelkovi v Ljubljani (Klub Gromka) in kjer bom
sodelovala. - Zmeraj sem si želela, da bi ljudje, ki bi brali moje
knjige, govorili: Tak bi bil pa lahko jaz ... Ali pa: Takšen pa ne bi
hotel biti ... Pridite, da boste tudi Vi lahko rekli enega od teh
dveh stavkov. Breda Smolnikar

P. s.: Lahko pa pridete tudi v četrtek ob 18 h v Kino Dvor, kjer
bova z Vladom Škafarjem poskusila zamejevati domišljijo z
resničnostjo in po najinem pogovoru prikazati še Vladov film.

===