[SlovLit] Jurčič na Wikiviru -- Razpis za znanstvene sestanke -- Magistrantka

Ned Nov 30 19:38:11 CET 2008

Jurčičev opus je skoraj v celoti na spletu
(http://sl.wikisource.org/wiki/Josip_Jur%C4%8Di%C4%8D).
V zadnjem paketu prihajajo v popravljanje na Wikiviru (http://sl.wikisource.org/wiki/Wikivir:Slovenska_leposlovna_klasika#Za_urejanje)
naslednja njegova besedila:

Josip Jurčič, Cvet in sad
Josip Jurčič, Deseti brat
Josip Jurčič, Doktor Zober
Josip Jurčič, Golida
Josip Jurčič, Grad Rojinje
Josip Jurčič, Hči mestnega sodnika
Josip Jurčič, Moč in pravica
Josip Jurčič, Nemški valpet
Josip Jurčič, Rokovnjači
Josip Jurčič, Sosedov sin
Josip Jurčič, Spomini starega Slovenca
Josip Jurčič, Tihotapec
Josip Jurčič, Tugomer
Josip Jurčič, Veronika Deseniška

Na projektni strani (http://sl.wikisource.org/wiki/Wikivir:Slovenska_leposlovna_klasika)
je nov seznam digitaliziranih knjig sodobnih avtorjev, od katerih (še)
nimamo dovoljenja za objavo, pa bi ta dovoljenja želeli pridobiti.

Študentje, ki bi si želeli višje ocene, jo lahko pridobite z delom za Wikivir.
Svoje ime, naslov popravljenega dela in njegov obseg v
besedah vpišite pod ime predmeta na
http://sl.wikisource.org/w/index.php?title=Študentsko_popravljanje_za_višjo_oceno.
Učitelji, željni sodelovanja, vpišite naslove predmetov, pri katerih ponujate
bonus za postavljanje besedil na splet. -- miran

===

http://www.arrs.gov.si/sl/infra/sest/razpisi/08/razp-znan-sest-09.asp --
razpis za financiranje znanstvenih sestankov.

===