[SlovLit] prepoved besed "gornik/štvo"

Tor Nov 4 17:22:58 CET 2008

From: "Primoz PETERLIN" <primozz.peterlin na gmail.com>
To: "slovlit" <slovlit na ijs.si>
Sent: Tuesday, November 04, 2008 4:53 PM
Subject: Re: [SlovLit] prepoved besed "gornik/štvo"

Na PZS očitno že preizkusno uporabljajo novo izdajo SSKJ:

planinec -nca m kdor hodi v hribe in je član PZS in/ali simpatizer
kontinuitetne politične opcije
gornik -a m kdor hodi v hribe in je član GKS in/ali simpatizer
pomladne politične opcije

Pa res, koliko je še takih politično obarvanih dvojnic? Poleg
planinec/gornik mi pade na pamet še intelektualec/razumnik.

Lep pozdrav,
Primož Peterlin

2008/11/4 Aleksander Bjelčevič <aleksander.bjelcevic na guest.arnes.si>:
> Ena cenzurna zanimivost: zadnji teden je na spletnih straneh Gore-ljudje.net
> polemika okoli prepovedi besed gornik in gorništvo. Prepoved je izdalo
> predsedstvo UO Planinske zveze Slovenije 22. oktobra 2008 in pravi, da se
> besed ne sme uporabljati v uradnih dokumentih PZS in v publikacijah, izdanih
> pri PZS. Ta sklep se nahaja na http://www.gore-ljudje.net/novosti/39753/ ,
> reakcija uredništva Planinskega vestnika pa je na
> http://www.gore-ljudje.net/novosti/ .
> Aleš Bjelčevič

Primož Peterlin,   Inštitut za biofiziko, Med. fakulteta, Univerza v Ljubljani
Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija.        primoz.peterlin na mf.uni-lj.si
Tel +386-1-5437612, fax +386-1-4315127,  http://biofiz.mf.uni-lj.si/~peterlin/
F8021D69 OpenPGP fingerprint: CB 6F F1 EE D9 67 E0 2F  0B 59 AF 0D 79 56 19 0F

Dodatne informacije o seznamu SlovLit