[SlovLit] Otroci o Trubarju

Sre Okt 15 22:34:14 CEST 2008

From: "Marta Korošec" <marta.korosec na guest.arnes.si>
Sent: Friday, October 03, 2008 1:36 PM
Subject: vabilo

Projekt >Kako so živeli ljudje v Trubarjevem času< se je izvajal od
začetka meseca septembra v skupinah otrok od 4. do 6. leta. Projekt
je bil izbran na razpisu Mestne občine Ljubljana, ki ga tudi delno
sofi nancira. V projektu so bile uporabljene metode sinhronizacijske
didaktike, ki se jih strokovni delavci učimo v mednarodnem projektu
>Identiteta mnogoterih izbir<. Zaključek projekta je bil prikazan ob
40-letnici vrtca Vodmat na prireditvi 15. oktobra, ob 18.
uri, v Gledališču za otroke in mlade na Zaloški 61.

Nekaj izjav otrok o Primožu Trubarju in njegovem času:

>Živel je v srednem veku. Tud jaz bi živela takrat, ker rada šivam
na roko. In lahko bi Primožu povedala, da je zelo pameten, ker je
napisu Abecednik in Katekizem, da se ludje učijo brat.< (Anja, 5 let)

>Pisal je knige v jeziku tako, da so Slovenci razumeli, prej pa niso
razumeli. Živel je tako, da ni bil lačen, ker je pel, pol pa še pisal.<
(Matevž, 4 leta)

>Takrat so pisal z golobovimi peresi. Najprej so pisal eno tako
mešanco. Pol pa se je on, Trubar odloču, da bo napisal neki v
slovenski dolenščini.< (Andrej, 5,5 let)

>Živel je tud na gradih. Pa je mel dolgo obleko< (Filip, 4,5 let)

>Bil je duhovnik in je pridgal in pel. Je mel lep glas in so ga
poslušal.< (Veronika, 4 leta)

>Oči njegov je bil mlinar in je delu moko.< (Maks, 4 leta)

>Pa takrat so kr sami delal denar, take kovance. Tud jest bi bil
kovač za kovance, al pa raj vitez, kr vitezi so mal prijazni, mal pa
hudobni.< (Tilen N., 5 let)

>Pisu je knige. Prevedu jih je zato, da bi tud Slovenci vedl. Takrat
ni blo elektrike in je Trubar pržgal svetilko.< (Neža, 4 leta)

Dodatne informacije o seznamu SlovLit