[SlovLit] Rajko Korošec

Tor Maj 27 18:24:54 CEST 2008

From: "Boža Krakar Vogel" <boza.krakar na guest.arnes.si>
Sent: Monday, May 26, 2008 8:55 PM
Subject: Rajko Korošec

Rajka sem poznala in z njim sodelovala dolga leta. Imela sem ga priložnost
videti kot učitelja na Šubičevi gimnaziji in na gimnaziji Šiška ter kot mentorja
mojim študentom. Bil je načitan, strokovno razgledan, na tekočem s sodobnim
literarnim in kulturnim dogajanjem. Komunikativen z dijaki, požrtvovalen mentor
študentom. Bil je moj sodelavec pri učnem načrtovanju in pisanju učbenikov.
Tudi kritičen do projektov, pri katerih sem sodelovala, in sem bila zato toliko bolj
vesela, ko se je kritika preobrazila v pohvalo - ker sem ga imela za avtoriteto, in
mi je znal utemeljiti, da ve, zakaj izreka eno in drugo. Ob srečanjih v zadnjem času,
pa ob poročilih prijateljev, da mu gre s slabšega na slabše, sem se pogosto
spomnila Quasimodovih verzov, objavljenih tudi v naših skupnih Branjih: "Vsakdo
sam stoji na srcu zemlje, / s sončnim žarkom preboden: / in je takoj večer."

Boža Krakar Vogel

----