[SlovLit] Rajko Korošec (25. april 1957 -- 24. maj 2008)

Ned Maj 25 22:53:46 CEST 2008

From: "Helga Krisper" <helga.krisper na volja.net>
Sent: Sunday, May 25, 2008 8:41 PM
Subject: Re: [SlovLit] Rajko Korošec (25. april 1957 -- 24. maj 2008)

Miran, ob žalostnem sporočilu o Rajkovem odhodu sem obudila spomine na
srečanja z  njim. Vidim ga kot študenta, iskrivega in prijaznega mladeniča,
potem kot skrbnega očeta, kot sem ga večkrat srečala na Rimski cesti, ko je
vodil otroka na sprehod. Nazadnje sem ga srečala na Prešernovi cesti, po
dolgem premoru, že v času boja z boleznijo, ko sva se dolgo pogovarjala.
Njegove ljubeznivosti, njegovega tedanjega poguma in ob tem tudi vitalnega
nasmeha ni mogoče pozabiti. Spominjala se ga bom, Miran. Helga

----