[SlovLit] Ad: Trubar -- Mrakov zbornik

Čet Jan 17 11:07:02 CET 2008

From: "Berta Golob" <Berta.Golob na rkc.si>
Sent: Thursday, January 17, 2008 10:38 AM
Subject: Re: [SlovLit] Predavanje Helge Glušič na spletu -- Rudi Benulič -- CT

Dober dan!
Ko že vse sorte reči prebiram iz SlovLita, me grabi želja, da bi  preko
njega spomnili  bratovske in sestrinske slaviste  zdaj v tem slovesnem
Trubarjevem letu na to,  da jim je že sedem pravljičnih  let na voljo drobna
ilustrirana in skrbno uknjižena zgodba, naslovljena NAPISAL JE KNJIGO, močno
primerna za osnovnošolske bralce tam od enajstega do neskončnega leta
starosti. A ker ne cvilim  v široko javnost za vsako stvar, kar sem zanje že
poslala v beli svet, mogoče le ni preveč domišljavo, če spomnim na omenjeno
knjigo. Izšla je pri založbi Viharnik z letnico 2001.
Pozdravljam in želim v vsem vse dobro vsem!

Berta Golob

====

Ivan Mrak (1906--1986): simpozij ob stoletnici rojstva in dvajsetletnici
smrti slovenskega trageda Ivana Mraka v Slovenskem gledališkem muzeju
leta 2006. Ur. Mojca Kreft in Ivo Svetina. Ljubljana: Slovenski gledališki
muzej, 2007 (Dokumenti Slovenskega gledališkega muzeja, 83).

Dodatne informacije o seznamu SlovLit