[SlovLit] Cankarjevo tekmovanje 2007/08

Tor Jan 8 14:37:58 CET 2008

From: "Klemen Lah" <klemnov na gmail.com>
Sent: Tuesday, January 08, 2008 12:34 PM
Subject: Cankarjevo tekmovanje 2007/08

Spoštovani organizatorji tekmovanja za Cankarjevo priznanje
2007/08! Kot vodja nekdanje skupine za prenovo Cankarjevega
tekmovanja v okviru slavističnega društva sem vesel, da ste že v
letošnjem letu vključili vse temeljne spremembe, ki smo jih predvideli
v slavističnem društvu (ena oblika preverjanja - spis, nov ocenjevalni
obrazec, tristopenjsko tekmovanje, omejitev tekmovalcev na višjih
ravni, enotna komisija na državi ravni ...). Taka oblika tekmovanja
bo gotovo poenostavila organizacijo in omogočila bolj ustvarjalen
pristop k tekmovanju. Žal pa sem dolžan opozoriti, da ni bila vključena
ena izmed pomembnejših sprememb: plačilo učiteljem in komisiji za
popravo spisov (priprava bi še naprej ostala prostovoljna). Namesto
tega ste, žal, učiteljem zagrozili, da bo _organizator zavrnil vse
tekmovalce tiste šole, ki na regijsko tekmovanje_ ne bo poslala
"popravljalca" spisov. Če sem še lahko tiho ob pritisku na učitelje
slovenščine, ki že tako klecajo pod številnimi obremenitvami, pa ne
morem biti tiho ob tem, da se za sredstvo grožnje vključuje učence
in dijake. Ti s problemi pri organizaciji Cankarjevega tekmovanja
nimajo nič, zato bi jim morali zagotovi udeležbo na tekmovanje ne
glede na to, ali je njihova šola zagotovila popravljalca. V upanju, da
boste upoštevali to spremembo, vas lepo pozdravljam in vam želim
čim manj zapletov pri nadaljnji organizaciji.

LP, Klemen Lah

Dodatne informacije o seznamu SlovLit