[SlovLit] Rock v literarni vedi -- O srečanju lektorjev slovenščine na tujih univerzah

Pon Jan 7 19:59:44 CET 2008

V četrtek 10. januarja bo v sejni sobi v petem nadstropju FF ob 15.00
Mojca Saksida zagovarjala magistrsko delo z naslovom Slovenska rockovska
besedila v literarnem sistemu. Vabljeni.

====

From: "Šiškovič Nidorfer Mojca" <Mojca.Nidorfer na ff.uni-lj.si>
Sent: Monday, January 07, 2008 3:23 PM
Subject: O srecanju lektorjev slovenscine na tujih univerzah

Dvodnevno tradicionalno delovno srečanje in izobraževanje učiteljev
slovenščine na tujih univerzah 3. in 4. januarja se je zaključilo s prijetnim
sprejemom pri ministrici za visoko šolstvo Mojci Kucler Dolinar v Vili
Podrožnik, kjer so se nam pridružili poleg pomembnih predstavnikov
različnih državnih institucij in (rektorjev) slovenskih univerz tudi mediji -
prispevki so bili objavljeni v petek večkrat na Radiu Slovenija in v TV
Dnevniku (glejte portal http://www.rtvslo.si, Arhiv), v Delu in Nedelu,
Demokraciji, preko STA in še kje.

Ministrica je v govoru poudarila, da je delo lektorjev slovenščine po svetu
posebno poslanstvo, ki je ob podpori slovenske države in z veliko dodatnega
dela in entuziazma učiteljev zelo uspešno, s strani programa Slovenščina na
tujih univerzah, Centra za slovenščino kot drugi/tuji jezik, pa smo se v medijih
zavzeli za čimprejšnjo ureditev delovnopravnega položaja učiteljev slovenščine
na tujih univerzah.

Mojca Nidorfer Šiškovič

Več:
Sprejem lektorjev slovenskega jezika na univerzah v tujini -- http://www.demokracija.si/index.php?sekcija=clanki&clanek=1147