[SlovLit] Knjige za Cankarjevo tekmovanje

Čet Nov 9 22:38:27 CET 2006

 Seznam:    SlovLit na ijs.si
    Od:    gabriela.zver na guest.arnes.si
    Zadeva: knjige za CT
    Razlog:  Objavi na moderiranem seznamu

Pozdravljeni!

Se že v naprej opravičujem, če morda ponavljam kakšen mail s podobno
tematiko.

Zanima me namreč, kako bo letos s knjigami za tekmovanje za Cankarjevo
priznanje. Glede na to, da so knjige (Čas kratke zgodbe in Zakon želje), ki
so jih še imeli na zalogi pri Študentski založbi (internetna prodaja), pošle
v roku dveh tednov po razpisu tekmovanja ...

Knjig ni mogoče kupiti, v knjižnicah so dolgi seznami čakajočih (ena mojih
zelo pridnih dijakinj je 27. zapored - knjigo je iskala tako rekoč takoj).
Druga dijakinja je poklicala na založbo, kjer so ji odgovorili, da ponatisa
verjetno ne bo, ker gre za starejšo izdajo knjig.

:(

Ve kdo kaj več???

Knjig se ne sme kopirati. Kako torej do izvodov? Lani so si vsi tekmovalci
lahko priskrbeli žepno, finačno ugodno broširano izdajo Gimnazijca.

Lep pozdrav, gabi

Dodatne informacije o seznamu SlovLit