Zahvala in tri vabila: na melanholično muziciranje, k ogledu jesenskih fotografij in na obisk Koroške

Tor Okt 17 09:11:22 CEST 2006

Od: "Boža Krakar Vogel" <boza.krakar na guest.arnes.si>
Za: "miran" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Poslano: 16. oktober 2006 11:29
Zadeva: zahvala (slovlit)

Drage kolegice in kolegi! Vsem, ki ste mi čestitali ob prejemu letošnje
državne nagrade na področju šolstva, se iskretno zahvaljujem. Vaših čestitk
in spodbud sem bila zelo vesela. Tudi jaz vam želim vse dobro in vas lepo
pozdravljam. Boža Krakar Vogel