Spočetka se je zdelo, da pridejo samo najbolj predrzni ...

Sre Okt 11 19:07:48 CEST 2006

Od: "Silvo Fatur" <silvester.fatur na guest.arnes.si>
Za: <slovlit na ijs.si>
Poslano: 11. oktober 2006 15:36
Zadeva: Re: SlovLit izvleček, let 176, številka 2

Kot častni član sem se za neudeležbo v Zagrebu opravičil z e-spročilom
že 20. septembra ob 11.07;  glasilo se je: Zahvaljujem se vam za vabilo,
žal me ne bo zraven. Želim uspešno delo. Pozdrav, tudi predsedniku (sf).
Misleč, da gre bolj za organizacijsko-tehnično reč, sem ga skladno z
vašim navodilom ali-ali poslal tajnici Marjani Lavrič, a danes že v
tretje berem, kdo vse se je opravičil in zaželel uspeh, zato sklepam, da
je to hudo pomembno. In da ne bi bil morebiti po krivem vštet med
polkulturne butce, vam pišem tole, s priporočilom, da še enkrat
prebrskate e-pošto, saj je tam morda še kak primer, ki je podobem
mojemu. Pa brez zamere, prosim. S pozdravi (sf)

========

Namesto opravičila:

In v pojasnilo: 20. septembra je kapnilo samo v moj poštni predalček 34
sporočil, 21. septembra pa celo 62. Sicer pa udeležba na kongresu za častne
člane ni bila obvezna :) in  zamere zato ni. --- lp, miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit