[SlovLit] Koroska pesem in generacija brez cene

Tor Okt 3 16:38:59 CEST 2006

Od: "piko" <piko na ethno.at>
Za: "Miran Hladnik" <miran.hladnik na guest.arnes.si>; "Janez Stergar"
<janez.stergar na guest.arnes.si>
Poslano: 3. oktober 2006 7:35
Zadeva: Fw: Film KOROSKA PESEM

Uredništvo za resno glasbo in balet TV Slovenija je dokončalo dokumentarno
oddajo KOROŠKA PESEM... TI DRUŽICA MOJA. Za scenarij, izbor dokumentarnega
gradiva in besediloje bila odgovorna Jasna Nemec Novak, urednica pa je
Danica Dolinar. [...] TV Slovenija bo oddajo prenašala v torek, 10. oktobra
2006, ob 21.00 uri, na 1. sporedu. V ponedeljek, 9. oktobra 2006, ob 18.00
uri, bo predstavitev filma v veliki dvorani Slovenske akademije znanosti in
umetnosti v Ljubljani. Predstavitev na Koroškem pa bo v sredo, 4. oktobra
2006, ob 19.00 uri, v Kulturnem domu Danica v Št. Primožu. Za pevski okvir
bo poskrbel MePZ Danica pod vodstvom Stanka Polzerja. --- Za Krščansko
kulturno zvezo, Andrej Lampichler, tajnik

========

Bralce Slovlita in Kronike ponovno opozarjam, da je to najprej prostor za
vaše objavljanje, ne pa za selektivno uredniško povzemanje literarnega,
jezikovne in slavističnega dogajanja. Če česa v Kroniki in Slovlitu ne
najdete, je to zato, ker niste sem nič poslali. Začnite ceniti svoje glasilo
in poročajte. Člani SDS imajo več možnosti, da o njih smrti izve cela
srenja, ker se Kronika na njihov naslov vrne -- o smrti kolegic, ki niso
članice društva, pa nas lahko pietetno obvestite le njihovi bližnji. ---
miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit