[SlovLit] Razpis tekmovanja v znanju slovenščine za Cankarjevo priznanje

Pet Sep 29 10:34:46 CEST 2006

Od: <katarina.rozman na hopcefizelj.com>
Za: "Miran Hladnik" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Poslano: 28. september 2006 20:39
Zadeva: Re: [SlovLit] Razpis tekmovanja v znanju slovenščine za Cankarjevo
priznanje

Res je, razpisana dela bodo izšla v knjigi. Na našo šolo je že prišla
ponudba, vendar natančnejših podatkov nimam, lahko pa se jutri pozanimam
pri knjižničarki in jih posredujem.

Lep pozdrav,
Katarina Rozman