Fw: Slovenska književnost in elektronski viri

Miran Hladnik, arnes miran.hladnik na guest.arnes.si
Ned Sep 3 22:18:36 CEST 2006

Od: "Aleksander Bjelčevič" <aleksander.bjelcevic na guest.arnes.si>
Za: "Miran Hladnik, Siol" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Poslano: 3. september 2006 22:00
Zadeva: Re: Slovenska književnost in elektronski viri

> miran, naslov spletne strani je fovš.
> Lp
> Aleš

Res je, ukinil sem moteče presledke v njem, zdaj pa deluje:
http://www.ff.uni-lj.si/slovjez/mh/SpletnestranizaMladinskoknjizevnost2005-2006.doc -
-- miran