[SlovLit] Spletke, popravek in jezikovni razvoj

Čet Avg 31 09:00:01 CEST 2006

Http://unixgen.muohio.edu/~poetess/ -- The poetess archive (arhiv angl.
pesnic do leta 1900).

Http://www.ff.uni-lj.si/slovjez/mh/ssliev.html -- slovenski literarni
internetni viri, predavanje za lektorje v tujini: "Polovica slovenskih
pisateljev nima e-pošte."

Http://odmev.zrc-sazu.si/instituti/isn/files/File/Spored_Programm%20Lj_Ce.pdf
na ZRC SAZU -- Program mednarodne konferenca (In honorem Niko Kuret) Ljudsko
izročilo in religija med tradicijo in transformacijo, Ljubljana-Celje,
7.--12. 9. 2006. Od slavistov nastopajo France Bernik, Jurij Fikfak, Roberto
Dapit, Taras Kermauner, Irena Avsenik Nabergoj, Monika Kropej idr.