Smolnikar, Re: Karawankenblickstrasse in Razpis podiplomskega študija

Pet Jun 30 22:13:19 CEST 2006

Od: "Jolka Milic" <jolka.milic na siol.net>
Za: "Miran Hladnik, arnes" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Poslano: 30. junij 2006 14:36
Zadeva: SlovLit Smolnikar

Ker profesorjev ne marate, meni pa so gospe odveč, se pojdimo (po abecednem
redu) Aleša, Jolko in Mirana brez vseh ukrasnih pridevkov.

Miran, ne zamerite, da šele danes odgovarjam na vaše pismo. Ker se mi pa
zdi, da tako vi kot Aleš ne vesta dobro, za kaj se pravzaprav od vsega
začetka potegujem, vama pošiljam v branje daljšo verzijo odprtega pisma
generalni državni tožilki Brezigarjevi, ministru za pravosodje dr. Šturmu,
varuhu človekovih pravic in književniku Hanžku in univerzitetni diplomirani
pravnici Cerarjevi [postavil na
http://www.ff.uni-lj.si/slovjez/milic_smolnikar_d.doc miran] In tudi krajši
izvleček [postavil na
http://www.ff.uni-lj.si/slovjez/milic_smolnikar_k.doc], ki je še bolj
pomemben, ker se zlasti nas tiče, veliko bolj kot pisateljice, in še nekaj
ilustrativnih dodatkov, z zadnjim zapisom v zvezi z zadnjo astronomsko
visoko globo Smolnikarjevi, kjer nagovarjam pisatelje in slaviste. Daljše
pismo je objavljeno v Primorskih srečanjih štev.289-290, ki nosi lansko
letnico, čeprav so dejansko izšla šele spomladi letos  Krajša verzija  - z
dodatki in omenjenim zadnjim zapisom - pa je  izšla v 101/102 številki
Apokalipse.

Odgovor na e-pismo z dne 21. junija 2006:

Tudi jaz nisem a priori na strani kogarkoli ne glede na njegov status in
izobrazbo. Pisatelji potemtakem niso izuzeti. Sem celo proti znanim ali
zloglasnim pisateljskim oz, umetniškim "penzijam", zdijo se mi naravnost
škandalozne, ker menim, da ima pravico do pokojnine, le kdor je plačeval
prispevke zanje. Če se pa državi ali kakšni domači ugledni ustanovi  zdijo
določeni  pesniki in pripovedniki zaslužni, jih lahko kako drugače in zelo
bogato nagradi.  Proti tem nagradam nimam nič, prej nasprotno. Ne vem na
koga merite, kjer pravite, da nagibate k Aleševemu stališču, ki ni povprek
navijaško "za naše" ...  Mene kar odpišite in vključite v vajin klub.

========