[SlovLit] Riba Faronika

Čet Jun 22 09:04:59 CEST 2006

Od: "Marjetka Golez" <Marjetka.Golez-Kaucic na zrc-sazu.si>
Za: "Miran Hladnik, Siol" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Poslano: 22. junij 2006 8:49
Zadeva: Re: [SlovLit] Riba Faronika

Spoštovana kolegica,
motiv ribe Faronike je v podiplomskem programu
Interkulturni študiji - primerjalni študij idej in kultur -
modul Slovenske študije (ZRC in Univerza v Novi
Gorici) v seminarski nalogi v okviru mojega predmeta
Ljudska in umetna pesem - folkloristični in medbesedilni
vidiki, obdelala (v kratkem bo članek o tem objavljen v
reviji Traditiones)  študentka Vladka Tucovič, ki je
obdelala Preglja, Vugo, Gustava Strnišo idr. O samem
motivu in  medbesedilnem nizu sem pisala tudi sama v
knjigi Ljudsko in umetno - dva obraza ustvarjalnosti
(2003), kjer sem vključila ljudsko pesem kot predlogo in
analizirala pravzaprav vse pesnike, ki jih navajate in še
v članku Folk Song Today - Between Function and
Aesthetics (Traditiones 34/1, kjer navajam sodobno
transformacijo pesmi Riba Faronika v ljudskem izročilu
in omenjam vse pesniške realizacije, vključno s
Štegrom, zato se zdi, da ste s to temo že prepozni. No,
morda pa boste našli še kakšen drug vidik.

Lep pozdrav
doc. dr. Marjetka Golež Kaučič

Dodatne informacije o seznamu SlovLit