[SlovLit] Riba Faronika

Čet Jun 22 07:49:50 CEST 2006

Seznam: SlovLit na ijs.si
Od: ana.kodelja na gmail.com
Zadeva: riba Faronika

Lep pozdrav, v diplomski nalogi se posvečam motivu ribe Faronike v slovenski
književnosti in iščem literarna dela, ki bi vsebovala ta motiv ali zgolj
motiv svet noseče ribe. Do sedaj sem našla Pregljevega Plebanusa Joannesa,
Vugov roman Na rožnatem hrbtu Faronike, Strniševo dramo Samorog, dve
Kocbekovi in Tauferjevi pesmi, Pisoar Aleša Štegra, sveto Jožeta Snoja,
Vincetičevo Ribo Faroniko, pravljico Gustava Strniše in Kristine Brenkove
Riba Faronika - darilo za dedka. Sprašujem, če kdo pozna še kakšno delo s
tem motivom oziroma prosim za nasvet, kje, po katerih virih naj  iščem, da
bi me (mogoče) pripeljali še do kakšnega dela, povezanega z ribo. Hvala za
kakršnokoli informacijo. --- Ana Kodelja

Dodatne informacije o seznamu SlovLit