Osti, Gluvić in Zorman ter Žabot v makedonščini

Sob Maj 27 21:36:02 CEST 2006

Od: "Subiotto Namita" <Namita.Subiotto na ff.uni-lj.si>
Za: <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Poslano: 24. maj 2006 16:35
Zadeva: J. Osti, G. Gluvić in A. Zorman ter V. Žabot v makedonščini
Danes, 24. maja 2006 [v junijsko Kroniko sem novico vključil pravočasno, v
Slovlit pa sem do danes 27. maja pozabil in se opravičujem --- miran]) ob
19.30 bo v lokalu Art Café Johnatan v Skopju promocija treh novih knjig v
izdaji Kulturne ustanove Blesok, in sicer:

1. Izbrane pesmi Josipa Ostija: Kuk'a od jazik (prevedel Igor Isakovski).

2. Proza Gorana Gluvića: Harms denes (prevedel Igor Isakovski).

3. Štirijezični haiku izbor (v makedonskem, slovenskem, angleškem in
francoskem jeziku) Alenke Zorman: Vnatrešna sloboda (prevod v makedonščino:
Nikola Madžirov).

(Knjigi G. Gluvića in A. Zorman sta izšli s podporo Trubarjevega sklada pri
DSP). Več informacij na:
http://www.blesok.com.mk/promo.asp?lang=mac

Pred kratkim pa je (pri založbi Zojder, Skopje) v makedonščini izšel tudi
roman Vlada Žabota >Pastorala<, v prevodu Bistrice Mirkulovske. ---  Namita
Subiotto

Dodatne informacije o seznamu SlovLit