[SlovLit] Cankarjevo

Ned Maj 14 17:23:06 CEST 2006

Od: "Iva Potocnik" <iva.potocnik na guest.arnes.si>
Za: "Miran Hladnik, arnes" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Poslano: 14. maj 2006 10:29
Zadeva: Cankarjevo

Gospod Hladnik, prav zabava me, ko berem odzive na Cankarjevo tekmovanje. In
sicer zaradi tega, ker vedno znova odkrivamo toplo vodo, učinka pa nobenega.
Ne vem, če so bili učitelji (po mnogih odzivih sodeč) sploh kdaj zadovoljni
s tako obliko tekmovanja, kakor koli ga že imenujemo. Tudi tisti ne, ki so
bili po "po sili razmer" za Bog povrni vključeni v pripravo tekmovanja
(govorim o osnovnošolski stopnji). Sama sem brez odziva (regijskemu SD, v
ŠS, v Mreži, G. Pircu) mnogokrat predlagala,

- naj se pisni preizkusi ukinejo,
- bralci naj se o prebranem v ustrezno organizirani  (izločevalni) debati
pomerijo med seboj.

O tvorbi besedila na določeno temo in vseh drugih dejavnostih bi se lahko
dogovorili, če bi bila volja. Menim, da je ni, sicer bi se že kaj
spremenilo. Kdo pa ima moč, da se kaj spremeni, vemo. Učitelji "iz baze"
gotovo ne. Lep pozdrav v preveč oddaljeno Ljubljano s Koroške --- Iva
Potočnik

Dodatne informacije o seznamu SlovLit