[SlovLit] Razpis na Dunaju

Miran Hladnik, arnes miran.hladnik na guest.arnes.si
Čet Apr 27 15:07:32 CEST 2006

Od: "Vera Smole" <vera.smole na guest.arnes.si>
Poslano: 27. april 2006 12:35
Zadeva: Razpis na Dunaju

Dragi kolegi!

Začudeni, da razpis ni izšel v slovlitu, kamor je bil poslan, so me kolegi z
Dunaja prosili, naj vas še enkrat spomnim na razpis za gostujoča profesorja
s polnim delovnim časom: 1 za slovensko literaturo in 1 za slovenski jezik v
zimskem semestru prihodnjega študijskega leta. Želijo čimveč prijav - tudi v
podporo slovenistiki na Dunaju. Tisti, ki ste s stanjem te slovenistike
seznanjeni, veste, da je tak razpis velik napredek, zato ne sme ostati
spregledan! Pohitite, časa je malo! (P.S.: dobro znanje nemščine vzemite
malo z rezervo, navsezadnje boste predavali na slavistiki slovenščino).
Razpisa [...] si [lahko] ogledate (skupaj z drugimi) na domači strani
dunajske univerze.

Želim vam dober izkoristek prazničnih dni in vas lepo pozdravljam
Vera Smole

P.S.: Če sem koga pozabila, ga dodajte vi!

Draga Vera, obvesti prosim površne bralce, da sem o razpisu za učiteljska
mesta na dunajski univerzi v Slovlitu poročal 19. aprila, glej

http://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2006/001588.html

Pa naj bo za dobro mero in v imenu plemenitega cilja še enkrat.
(Tujejezičnih sporočil v izvirni obliki v Slovlitu po lanskem upravičenem
polemičnem odzivu Janeza Dularja ne objavljamo več -- treba se je pomujati
in prevesti.) --- miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit