Iz Strgarjevih koroških novic

Pon Apr 10 06:12:46 CEST 2006

Od: "Janez Stergar" <janez.stergar na guest.arnes.si>
Poslano: 9. april 2006 18:12

Dne 12.4.2006 ob 17.00 bo v dvorani Društva slovenskih pisateljev
(Ljubljana, Tomšičeva 12) okrogla miza >Dvojezičnost na avstrijskem
Koroškem - zgolj avstrijski ali tudi slovenski in evropski problem?<.
Pisateljica Mojca Kumerdej bo vodila zelo aktualni pogovor, v katerem bodo
sodelovali znani poznavalci manjšinske problematike prof.dr. Borut Bohte,
mag. Mojca Drčar Murko, Janko Messner, prof.dr. Dušan Nećak, prof.dr. Boris
A. Novak, prof.dr. Danilo Türk in mag. Rudi Vouk.

Kot že najavljeno: prilagam program 3. Koroških kulturnih dni v Ljubljani
18.-24. aprila 2006 (glej: zgibanka_30-3-06_.pdf). Udeležba na vseh šestih
prireditvah, ki jih je pod motom >Povezuje nas slovenska pesem in beseda<
pripravilo Društvo slovensko-avstrijskega prijateljstva, je brezplačna. S
podrobnostmi glede posameznih prireditev bom prejemnike klubskih e-obvestil
še seznanil. Že danes pa naj sporočim, da sta se vabilu na literarno branje
21.4. zvečer poleg najavljenih pesniških vrstnikov Martina Kuchlinga, Franca
Merkača in Janija Oswalda odzvala še nekaj starejši Andrej Kokot ter
predstavnica koroških slovenskih poetes Jožica Čertov - Druml

Last, but not least: Ob Haiderjevem zaključevanju zbiranja 15.000 podpisov
za referendum proti nameščanju dvojezičnih krajevnih napisov na Koroškem me
zadnje tedne čudi in rahlo že jezi, da se je nasprotna, solidarnostna akcija
spletnega zbiranja podpisov za narodnostno sožitje na Koroškem in za
dvojezične table "Pro Kaernten = Za Koroško" nekako umirila pri nekaj sto
podpisi nad 42.000. Z vabilom/informacijo v nemškem, angleškem in slovenskem
jeziku - ta je na spletnem naslovu http://www.prokaernten.at - bi s
slovenskimi in drugimi prijatelji po vsem globaliziranem svetu lahko dosegli
okroglih 50.000 ali celo 100.000 podpornikov solidarnostne akcije! --- Spet
lep - tokrat predprazničen - pozdrav na vse strani! Janez Stergar

Dodatne informacije o seznamu SlovLit