Fw: Prešeren pa Taras

Miran Hladnik, arnes miran.hladnik na guest.arnes.si
Sre Feb 8 17:09:07 CET 2006

Od: "Mojca Luštrek" <mojca na rfr.si>
Za: "Miran Hladnik, Siol" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Poslano: 8. februar 2006 12:32
Zadeva: RE: Prešeren pa Taras

Hvala za dobre želje. Upam, da ni predomišljava tale (samo)uvrstitev med
"kulturne ljudi", saj prav nekulturno sedim v službi in se prebijam skozi
našo davčno znanost. Zunaj sije sonček in me nesramno vabi v hribe. Ko že ne
morem tja, pa vsaj obujam spomine (poleg sončka sta malo kriva tudi odlomek
iz Pahorjevega soneta in moj edini današnji kulturni dogodek - Vestnikova
fotorazstava http://www.planinskivestnik.com/w3/fotoutrinki.htm):

Ko sončiva v kraljévem se sijaju,
si ti moj princ in kralj me nič ne mika -
naj zviška pogleduje dol na naju.

Razglede v dalj uživava široke
na Trento, Pode - res prelepa slika -
in Triglav nama, princ moj, jé iz roke.