[SlovLit] Olomuc in CT

Miran Hladnik, arnes miran.hladnik na guest.arnes.si
Tor Feb 7 12:08:36 CET 2006

Od: "Jože Lipnik" <joze.lipnik na uni-mb.si>
Za: "Miran Hladnik" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Poslano: 6. februar 2006 19:08
Zadeva: Olomuc

Pozdravljen, Miran! Pretekli teden sem bil na Pedagoški fakulteti v Olomucu.
Univerza v Olomucu obstaja od leta 1573, njena pedagoška fakulteta pa od
leta 1946. Ob 60-letnici obstoja in ob primopredaji dekanskih poslov je
fakulteta pripravila slovesnost, na kateri so predstavili dve knjigi o
fakulteti in predali nekaj častnih medalj z likom Komenskega dolgoletnim
sodelavcem (po eno tudi v Slovenijo, Nemčijo, na Slovaško in Madžarsko). Ker
s fakulteto sodelujem že celo desetletje in ker sem bil pri njih prvi
gostujoči profesor, sem tudi sam dobil medaljo in sem bil boter (skupaj z
dekanom iz Prešova) eni od obeh novih knjig. Gostje smo si po slovesnostih
ogledali muzikal Čudotvorni lonec v Moravskem gledališču. Ne vem, ali
podeljevanje časti pomeni slovo od aktivnega dela ali morda tudi spodbudo za
nadaljnje delo. Najbrž je tako, kakor si vsak sam to predstavlja. [...] ---
Jože

========

V naši kulturi so ustne informacije očitno še vedno prepričljivejše od
zapisanih, čeprav pri ustnem prenašanju pogosteje pride do napak ali
nesporazumov. Zato ponavljam zapisani sklep UO SDS, da je letošnja
kotizacija za Cankarjevo tekmovanje 2500 sit na tekmovalca. --- miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit