[SlovLit] Na en obisk brez marele, na drugega z njo

Pon Nov 28 17:09:20 CET 2005

Lepo, bogato in zgledno spletišče si je napravila Alenka Žbogar
(http://www.alenkazbogar.com). Drugi kolegi gotovo slede. Kdo pa bo na splet
postavil učitelje iz predinternetnega obdobja (Prijatelja, Kidriča, Ramovša,
Nahtigala, Boršnikovo, Slodnjaka, Ocvirka, Koruzo itd. itd.)? --- miran

=====

Od: "Amanda Mlakar" <amanda.mlakar na desk.si>
Za: "Miran Hladnik" <miran.hladnik na ff.uni-lj.si>
Poslano: 28. november 2005 15:34
Zadeva: Dubravka Ugrešić v Ljubljani

Spoštovani gospod Hladnik, sporočam vam, da bomo pri založbi Meander v času
Slovenskega knjižnega sejma 2005 predstavili knjigo Ministrstvo za bolečino
Dubravke Ugrešić. Predstavitev bo vodil Jadran Sterle v Galeriji
Spomeniškovarstvenega centra RS, Trg francoske revolucije 3 v Ljubljani, v
petek, 2.12.2005, ob 11h. V soboto, 3.12. 2005 ob 17h, bo v okviru knjižnega
sejma potekala debatna kavarna na temo Literarna diaspora. Sodelovali bodo:
Dubravka Ugrešić, prevajalka Klarisa Jovanović in moderator Jadran Sterle.
Veselilo bi me, če bi se udeležili katerega od dogodkov za debatno kavarno
je na voljo tudi nekaj gratis vstopnic. Sporočite mi, ali vam jih pošljem in
naslov.

Dodatne informacije o seznamu SlovLit