[SlovLit] Kronika zločina

Pon Nov 28 16:47:52 CET 2005

Od: "Anja B" <anjablatnik na gmail.com>
Za: "Miran Hladnik, Siol" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Poslano: 28. november 2005 11:52
Zadeva: Re: [SlovLit] Kronika zlo?ina

O predstavi lahko povem samo vse najboljše - pa vendar se mi je porodil dvom
o tem, ali bo predstava dosegla ciljno publiko, saj je po mojem mnenju
"pretežka" za povprečnega srednješolca. Zdi se mi, da so bile produkcije iz
prejšnjih let pod taktirko Mojce Dimec bolj pisane na maturantsko dušo. Je
pa seveda to okus vsakega posameznika.

Lp, Anja