[SlovLit] Srednjeevropska knji?nica

Ned Nov 27 08:16:36 CET 2005

Od: <klemnov na email.si>
Za: "Miran Hladnik, Siol" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Poslano: 25. november 2005 18:47
Zadeva: Re: [SlovLit] Srednjeevropska knji?nica

Hm, saj posredno je: klik na povezavo Avtorji prikaže izbor slovenskih
piscev
od B-Ž (piscev, katerih priimki bi se začeli s črko A, v Sloveniji torej
nimamo), klik na povezavo Linki pa sto povezav na osrednje narodno-kulturne
ustanove. Vprašanja pa se po hitrem pregledu strani šele začnejo odpirati.
Npr.
1. Po kakšnem merilu so bili izbrani avtorji? Pod črko P sem našel osem
avtorjev, pa nihče med njimi  ni Prešeren, pod C enega - Čandra nisem mogel
upoštevati - pa to ni Cankar, pod črko B devet, pa nihče ni Bartol itd. Za
plasma med izbrance (med njimi prevladujejo literati, najde pa se tudi kak
profesor - še posebej, če je zapisal kaj leposlovnega, ekonomist ipd.) se
zdi,
da je nujno biti živ (oziroma vsaj ne dolgo mrtev) in ne objavljati v
slovenščini.
2. Zakaj se zdi, da Slovenija ne izdaja periodike (pod povezavo Periodika je
namreč v resnici ni)?
3. Zakaj Slovenija nima založnikov? No, roko na srce: ko gledamo seznam, jih
mdr. nimajo niti naši poljski in hrvaški bratje, zato pa jih imajo bolgarski
šest!
3. Zakaj v povezavi "Search for e-Books & Articles" lahko iščemo slovenske
avtorje po imenu, priimku, naslovu knjige itd., ne pa tudi po jeziku (kot
druge
srednjeevropske avtorje)? Mar to pomeni, da imamo imena, priimke, avtorje in
knjige, ne pa tudi jezika?

Pa še bi se našlo. LP, KLemen

Dodatne informacije o seznamu SlovLit