[SlovLit] Fw: Simpoziji

Miran Hladnik, arnes miran.hladnik na guest.arnes.si
Sob Nov 19 09:22:28 CET 2005

Od: "Šiškovič Nidorfer Mojca" <Mojca.Nidorfer na ff.uni-lj.si>
Za: "Miran Hladnik, Siol" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Poslano: 18. november 2005 14:46
Zadeva: RE: [SlovLit] Simpoziji

Dragi Miran, v ponedeljek se začnejo Svetovni dnevi slovenskega filma.
Pošiljam ti besedilo o projektu. Priklučilo se mu je kar 53 univerz po
svetu. Lep pozdrav, Mojca Nidorfer Šiškovič

========

Svetovni dnevi slovenskega filma

V tednu od 21. do 24. novembra 2005 na več kot 45 univerzah po svetu
potekajo projekcije štirih slovenskih filmov. Projekt je nastal ob
100-letnici slovenskega filma na pobudo Maše Guštin, ki poučuje slovenščino
na Univerzi v Gdansku. Idejno in organizacijsko smo ga zasnovali sodelavci
programa Slovenščina na tujih univerzah, ki deluje v okviru Centra za
slovenščino kot drugi/tuji jezik pri Oddelku za slovenistiko na Filozofski
fakulteti Univerze v Ljubljani.

Predvajani bodo celovečerni filmi PLES V DEŽJU, ŠELESTENJE, KAJMAK IN
MARMELADA ter igrano-dokumentarni film Z VZHODA.

S projektom želimo širšemu mednarodnemu krogu gledalcev predstaviti del
slovenske filmske produkcije, z njo pa slovensko kulturo, civilizacijo in
jezik. Hkrati je bila to priložnost, da se med sabo povežejo lektorji
slovenščine na tujih univerzah in njihovi študenti, ki so skupaj
organizirali projekcije in prevedli brošuro o projektu in slovenskih filmih
v vse jezike držav, kjer bodo potekali Svetovni dnevi slovenskega filma.
Veseli nas, da so projekt z navdušenjem podprle tudi univerze po svetu, ki
vključujejo slovenščino v svoje študijske programe.

Igrane filme je prispeval Filmski sklad Republike Slovenije, film Z vzhoda
Znanstvenoraziskovalno središče Univerze na Primorskem, k uspešni
organizaciji pa so pripomogla tudi konzularno-diplomatska predstavništva
Republike Slovenije v tujini.

Slovenija v filmu, slovenski film v svetu, svetovni dnevi slovenskega filma
... svetovni sta tudi temi filmov: ljubezen in življenje.

Predstojnica Centra za slovenščino kot drugi/tuji jezik
izr. prof. dr. Simona Kranjc

Dodatne informacije o seznamu SlovLit