[SlovLit] Nove slike iz Lendave in nove knjige iz Porabja

Pon Okt 17 23:37:27 CEST 2005

From: "Gabriela Zver" <gabriela.zver na guest.arnes.si>
To: "Miran Hladnik, Siol" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Sent: 13. oktober 2005 22:57

Še druge slike iz Lendave:

http://www2.arnes.si/~ssmsle8/Tretja%20stran/slike%20z%20zborovanja%20in%20stran/slike_zborovanje.html

==========

From: "Marjana Lavric" <marjana_lavric na hotmail.com>
To: <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Sent: 14. oktober 2005 10:37
Subject: Književni dar porabskih Slovencev

Na slavističnem popotovanju po slovenskem Porabju, ki je potekalo v okviru
lendavskega kongresa 6.--8. oktobra, je Francek Mukič v imenu Zveze
Slovencev na Madžarskem podaril Slavističnemu drustvu Slovenije naslednje
knjige:

Francek MUKIČ, Marija KOZAR, Spoznavanje slovenstva, učbenik za 1.--4.
razred osnovne šole
Francek MUKIČ, Marija KOZAR, Spoznavanje slovenstva, učbenik za spoznavanje
slovenstva za 7.--10. razred
Francek MUKIč, Marija KOZAR, Spoznavanje slovenstva, berilo za spoznavanje
slovenstva za 7.--10 razred
Etnologija Slovencev na Madžarskem 1., 1997
Etnologija Slovencev na Madžarskem 2., 1999
Etnologija Slovencev na Madžarskem, 3., 2001
Etnologija Slovencev na Madžarskem, 4., 2003
Dušan in Francek MUKIČ, Füčkaj, füčkaj, fantiček moj, sto porabskih
Dušan in Francek MUKIČ, Füčkaj, füčkaj, fantiček moj, sto porabskih, 2
Francek MUKIČ, Porabsko-knjižnoslovensko-madžarski slovar
Marija KOZAR, Etnološki slovar Slovencev na Madžarskem
Francek MUKIČ, Madžarsko-slovenski frazeološki slovar
Francek MUKIČ, Slovenska slovnica

Za ta dragoceni književni dar pa tudi bogate vtise s Slovenskega Porabja se
našim rojakom najlepše zahvaljujemo.

Dodatne informacije o seznamu SlovLit