[SlovLit] Pika na i

Marija Novak marija-novak na hotmail.com
Pet Sep 23 08:16:52 CEST 2005

Spoštovani!

Povsem se strinjam s pismom ge. Blazinšek, posebej pomenljive so njene
besede, da današnja mladina še ni izkusila kmečkega življenja. Da pa
ameriški otroci rišejo lila krave, mi ni simpatično. Priznati moram, da me
je kar vznemirila tudi oddaja Jamieja Oliverja, v kateri je dokazal, da
angleški otroci ne ločijo čebule od krompirja, špinače od solate, pora od
stročjega fižola. Bojim se, da se kaj takega ne primeri tudi mojemu otroku,
zato menim, da je treba ukrepati. Ker raziskave kažejo, da so mladim blizu
mediji, predlagam, da to izkoristimo tudi v vzgojno-izobraževalnem smislu.
Prav z olajšanjem sem včeraj, 22. 9. 2005, prebrala novico Slovenske
tiskovne agencije, da Govedorejsko poslovno združenje meni, da so na RTV
Slovenija demokratične spremembe, s katerimi bi problematiko kmetijstva in
podeželja bolj približali prebivalstvu, potrebne. Mislim, da se nam zato
obetajo boljši časi in da naši otroci ne bodo risali lila krav in bodo
poučeni o različnih vrstah zelenjave. Tudi humanistiki bo zato bolje.

Lep pozdrav

Marija Novak

FREE pop-up blocking with the new MSN Toolbar - get it now!
http://toolbar.msn.click-url.com/go/onm00200415ave/direct/01/

Dodatne informacije o seznamu SlovLit