[SlovLit] Kje je bil rojen Matija ?op

Ned Sep 4 22:34:52 CEST 2005

----- Original Message -----
From: "Jolka Milic" <jolka.milic na siol.net>
To: "Miran Hladnik, arnes" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Sent: 2. september 2005 20:28
Subject: SOS

Spoštovani gospod Miran,
prosim za pomoč. Prevajam v italijanščino življenjepis nekega slov.
slikarja, kjer je omenjena Čopova domačija v ... Zabreznici na Gorenjskem.
Naročnika sem prosila, naj preveri pri avtorici zapisa, ali gre za
Zabreznico ali nemara za Žirovnico, kjer se je Čop rodil. Saj navadno so
domačije v rojstnem kraju. Naročnik mi je odgovoril, da ne bo nič sprqševal
in naj se držim striktno teksta, ker je zapis izpod peresa eruditne Gorenjke
in naj Kraševka, pa če je še tako kunštna, ne soli pamet strokovnjakom. Ne
bodi lena, sem telefonirala tudi sežanski knjižnici in jih prosila, naj
poizvejo zame, kje stoji Čopova domačija. Odgovorili so mi kasneje, da po
podatkih, ki so jih našli, stoji v Žirovnici. Dodali pa: upam, da se nismo
kaj motili. No, Vi prav gotovo veste za kraj Čopove domačije. Če je zares v
Zabreznici, bi rada zvedela, zakaj je tja ... zašla. Hvala za odgovor. Jaz
rajši postavljam ... napol neumna vprašanja kot napačno prevajam.

Ljub pozdrav, jolka milič

Dodatne informacije o seznamu SlovLit