[SlovLit] Fw: Osebno

Miran Hladnik, arnes miran.hladnik na guest.arnes.si
Sob Jul 30 20:18:32 CEST 2005

----- Original Message -----
From: <klemnov na email.si>
To: "Miran Hladnik, arnes" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Sent: 27. julij 2005 15:20
Subject: Re: [SlovLit] Osebno

Tudi jaz imam "drugo mnenje". To, da zdravniki ne upajo/ne želijo spodbijati
mnenja oz. ocene kolega, jim morda res dvigne ugled v družbi, vprašanje pa
je,
koliko to prispeva k zdravju bolnika (za kar naj bi konec koncev šlo). Kako
pomembna je "stanovska nekolegialnost", gotovo ve igralec Boris Cavazza, ki
ga
je napačna prva diagnoza skoraj stala življenja (imena časopisa, v katerem
znani igralec razkriva adrenalinsko življenjsko izkušnjo, zaradi
ohranitve "ugleda" - slovenisti pač tiste revije ne beremo - ne upam javno
izdati).
Tudi profesorji slovenščine bi - po mojem mnenju - morali opozoriti na
napake,
ki vplivajo na nadaljnjo študijsko in življenjsko pot dijaka - tudi za
ceno "ugleda". Kot so mi namreč pokazale izkušnje lanske mature, lahko
drobne
napake maturitetnih ocenjevalcev pomembno vplivajo na možnost vpisa.
Priznam, da sem lansko leto na prošnjo svoje dijakinje, ki jo je le točka
ločila od rednega študija (plačljivi izredni študij pa je bil zanjo težko
dosegljiv), odšel na RIC in pregledal maturitetni esej. Brezplačno, seveda
(plačevanje tega se mi zdi precej bolj sporno kot pomoč sama). In, priznam,
odkril tudi napako "objektivnega tipa", ki je ni bilo mogoče ovreči. Napaka
(morda zmota?) je bila tako priznana in popravljena, dijakinji pa dodeljena
dodatna točka, ki bi ji lahko omogočila želeni študij. Bi, pravim, kajti
tretji
ocenjevalec je - predvidevam, da v skrbeh za taisti "ugled" - pridobljeno
točko
izničil tako, da je še enkrat skrbno pregledal celotni spis in našel točno
en
en odgovor, ki naj bi bilo za točno eno točko preveč točkovan (pustimo ob
strani dejstvo, da je bila utemeljitev odvzema točke precej manj
"objektivnega
tipa" kot poprej storjena napaka). Točk je bilo torej enako. Volk sit, koza
cela? Konec dober, vse dobro? Mnogo hrupa za nič? Nam je res tako težko
priznati, da smo zmotljivi?
Lp, Klemen Lah

,

Dodatne informacije o seznamu SlovLit