[SlovLit] Hercegovski Kekec

Aleš Bjelčevič aleksander.bjelcevic na guest.arnes.si
Pon Jun 27 12:42:57 CEST 2005

Pismo je namenjeno tistim kolegom, ki so se prijavili na Kekčeve poti po
Hercegovini, ostalim tisočim pa se opravičujem za nadlegovanje.
Organizatorica Đurđa Strsoglavec nam iz Hercegovine sporoča tole: "glede
spanja v motelu Hajducke vrleti stvari stojijo takole:
prenocisce z zajtrkom in turisticno takso za eno noc na eno osebo stane
sicer 38 konvertibilnih mark, vendar imamo naslednji popust:
ce so v triposteljni sobi trije ljudje, stane 25 mark na osebo na noc, ce
sta v triposteljni sobi dva cloveka, stane 30 mark na osebo
na noc. Prosim, sporočite mi do ponedeljka zvecer ali najpozneje torka
zjutraj, kdo resnično gre v Hercegovino in kdo si zeli biti v paru ali
trisu.
Prosim, resnicno mi sporoci, ker nam gre motel zelo na roko in nam bo cuval
sobe – sicer so prepolni, ker je ravno takrat veliko romanje k svetnici Divi
Grabovcevi."
aleksander.bjelcevic na guest.arnes.si

Dodatne informacije o seznamu SlovLit