Re: Re: [SlovLit] Anketa med študenti specialne didaktike

rangus na planet.si rangus na planet.si
Ned Jun 5 20:41:22 CEST 2005

 Spis sem prebral do konca in hvala za čestitke. Povsem se strinjam, da je premalo pedagoške prakse, nikakor pa se ne strinjam, da  bi morali povečati število ur, namenjenih pedagoškim predmetom. Mislim, da je le razmerje med teorijo in prakso nekoliko nerodno in precej neuporabno. Sicer ne vem točno, kakšno je to razmerje v številkah, zagotovo pa lahko iz lastnih izkušenj rečem, da je prav prakse zares le za vzorec in da  mi 30 minut v razredu in nekaj vaj v predavalnici  ne bo prav dosti pomagalo, ko se bom prvič postavil pred uka lačne mladenke in mladeniče. Še manj pa mi bodo pomagala imena avtorjev in raznih teorij, ki sem se jih moral učiti pri vseh mogočih didaktikah, psiholigiji, pedagogiki in seveda andragogiki. Osebno so se mi zdela predavanja pri naštetih predmetih precej dolgočasna, z eno izjemo, pa še to so bile vaje.

Sam sem zelo proti povečanju števila ur, namenjenih pedagoškim predmetom, ker sem prepričan, da jih je dovolj, če ne celo preveč, le razmerje med teorijo in prakso bi bilo potrebno spremeniti, seveda v prid slednji.

Lep pozdrav, Žiga Rangus.

Dodatne informacije o seznamu SlovLit