[SlovLit] Hodil po zemlji sem ...

Igor Kramberger k na aufbix.org
Pon Maj 23 13:06:43 CEST 2005

Dober dan vsem,

Miran je zapisal:
>  Franc Kattnig je uresni™il obljubo in ob 50. obletnici podpisa Avstrijske
>  drœavne pogodbe prvim 50 slovlitovcem, ki so izrazili interes, poslal
>  dvojezi™ni zemljevid Koro˜ke.
Z gospodom Kattnigom sem si takrat dopisoval --
zemljevid sem hotel kupiti, a je vztrajal, da ga
dobim kot darilo.

Zal ga do danes postar se ni prinesel v Kamnik. Ne vem, kje se je zataknilo.

Medtem sem narocil v knjigarni 4. izdajo Atlasa
Slovenije. A kdo ve, kako bodo imena krajev
zapisana v njem?

Zadeva ima seveda ob svoji resni plati tudi zabavno:
Za ucitelje slovenscine bi bilo pripravno, ce bi
na zemljevidu Evrope pisalo kar Kelmorajn, da bi
otroci vedeli, kam je Preseren poslal nekatere
romarje. Za umetnosnte zgodovinarje pa Monakovo,
da bi vedeli, kje je imel Azbe svojo likovno
solo. ;-)

Lep pozdrav,

--
Igor
-----

Gregor'ci'ceva 23, SI-2000 Maribor
pri Tom'si'c, Ulica Toma Brejca 11 a, SI-1241 Kamnik

Slovenija, Evropa

Dodatne informacije o seznamu SlovLit