[SlovLit] Vaja dela mojstra - literarna kolonija 2005

Sre Maj 4 12:48:49 CEST 2005

From: gusti [mailto:budja na bredband.net]
Sent: Wednesday, May 04, 2005 9:15 AM
To: Miran Hladnik, Siol
Subject: Re: [SlovLit] Vaja dela mojstra - literarna kolonija 2005

Spostovani!
Hvala ya vase povabilo in obvestilo o literarni koloniji 2005. Žal se
tega
tečaja spodaj podpisana ne bom mogla udeležiti, bi pa bilo zame koristno
in
zanimivo. Živim namreč na Švedskem in že nekaj let ustvarjam tudi na
literarnem področju, predvsem v slovneščini. Leta 2002 sem pri založbi
Družina v Ljubljani izdala učbenik ŠVEDSKA SLOVNICA ZA SLOVENCE (2002),
lansko leto pa v samozaložbi knjigo SLOVENSKO-ŠVEDSKI BESEDNI VODNIK
(2003/4),  letos pa je pravkar izšla obsežnejša knjiga (monografija)
SLOVENCI NA ŠVEDSKEM (2005).

V Sloveniji se kaj dosti o vsem tem najbrž ne govori in tudi odziva ni
skoraj nobenega na moje knjižne izdaje. Pogrešam torej pogovore o
literarnem
ustvarjanju, kritične odzive na svojo literaturo, rada bi se soočila z
drugimi ob različnih temah o literaturi in ustvarjanju nasploh, vendar
mi
tokrat iz več vzrokov to žal, ne bo uspelo . Morda mi lahko kaj v zvezi
mojo problematiko svetujete tudi na daljavo, hvaležna bom.

Lepo poydravljeni

Augustina Budja
Landskrona, Švedska, e-naslov kot zgoraj

Dodatne informacije o seznamu SlovLit