Fw: [SlovLit] Filozofska fakulteta danes in nikoli vee

Miran Hladnik, arnes miran.hladnik na guest.arnes.si
Tor Apr 12 19:55:18 CEST 2005

----- Original Message -----
From: "Andreja" <Andreja.Frankovic na email.si>
To: "Miran Hladnik, arnes" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Sent: 12. april 2005 19:51
Subject: Re: [SlovLit] Filozofska fakulteta danes in nikoli vee

Pozdravljeni,

ob branju vase elektronske poste v zvezi s predlogom zelo obseznega
pedagoskega paketa predmetov so me zasrbeli prsti, zato bi rada napisala
nekaj misli s stalisca absolventke pedagoske smeri slovenistike (in
nepedagoske zgodovine) na FF, ceprav to ne bo odgovor na vase vprasanje.
Rada
bi poudarila predvsem to (citiram vase sporocilo): naj postane
kvalitetnejša,
manj teoretična in bolj uporabna, manj splošna in bolj vezana na konkretne
študijske smeri. Problem je v KVALITETI, UPORABNOSTI znanja in ne v obsegu!
Moje mnenje je, da bi se dalo tudi v okviru ur, ki so ta trenutek predvidene
za dolocen (splosen ali specialen) pedagoski predmet, veliko, veliko bolje
izkoristiti, zastaviti drugace, ponuditi uporabne vsebine. Ni vse samo crno,
tu in tam je bila tudi kaksna svetlejsa izjema, vendar pa moram priznati, da
kljub 4 splosnim in 2 specialnima pedagoskima predmetoma vsem vajam in
(sicer
zelo skromni) obvezni praksi navkljub res nisem usposobljena za poklic, za
katerega naj bi bila. Dalo bi se povedati se marsikaj predvsem na bolj
konkretni ravni, a naj bo zaenkrat dovolj.

Lep pozdrav, Andreja

Dodatne informacije o seznamu SlovLit