[SlovLit] Fw: je to zanimivo za SlovLit?

Miran Hladnik, arnes miran.hladnik na guest.arnes.si
Tor Mar 1 07:47:23 CET 2005

----- Original Message -----
From: "Matjaz Zaplotnik" <matjaz.zaplotnik na siol.net>
To: "miran" <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Sent: 1. marec 2005 1:02
Subject: je to zanimivo za SlovLit?

From:           "Tatjana Vokic" <tatjana_vokic na hotmail.com>
To:             etno na yahoogroups.ca, dmgs na yahoogroups.com
Subject:        www.student-info.net
Date sent:      Fri, 25 Feb 2005 09:44:20 +0000

s spletne strani www.student-info.net/ff

LITERARNO TEKMOVANJE V BRANJU POEZIJE IN PROZE
Prirejamo LITERARNO TEKMOVANJE V BRANJU POEZIJE IN
PROZE. Tekmovanje bo potekalo 23.03.2005, ob 19:00 na
Filozofski fakulteti. Glavna nagrada bo bon za nakup knjig v
vrednosti 50.000,00 SIT. Druga nagrada bo v višini 15.000,00 SIT
in tretja v višini 10.000,00 SIT. V komisiji bosta sedela prof. dr.
Uroš Mozetič, predavatelj oddelka za anglistiko in amerikanistiko
na FF in Aleš Šteger, pesnik in pisatelj.

Vse dodatne informacije in prijave na 041/739-397 ali
mart na amis.net.