[SlovLit] Re: ©umniki

Siol miran.hladnik na guest.arnes.si
Pet Jan 28 22:23:08 CET 2005

> P.S. V posebno veselje mi je, ko preberem svoje zapise brez kljukic
> tudi natisnjene v Kroniki SDS.
>
> Vlado

No, zaradi manjkajočih strešic v Slovlitu, posebej pa v Kroniki imam nekaj slabe vesti. Tolažim se z izgovorom, da tekst tako ohrani svojo avtentičnost in spomin na elektronski izvor, v resnici pa je zadaj uredniška lenoba. Z različnimi standardi za slovenske krilatce je res križ. Avtor jih natipka v dobri veri, na cilj pa pridejo reveži čžš čisto ogoljeni ali pa celo doživijo kruto metamorfozo. Kadar pošiljam slovlitovsko pošto naprej pod svojim imenom, lahko pred tem po sporočilih se kaj postorim, vendar se v strešice v glavnem ne vtikam. Ukinem le množico praznih vrstic, poenotim narekovaje in pomišljaje, kadar bi ti znali nagajati, odrežem citirana predhodna besedila, na katera pismo odgovarja ipd. V Kroniki drugi uredniški opravki pokurijo ves čas in čžš-ji spet ostanejo brez kril. Reč mi je v sramoto posebej zato, ker sicer na vsakem koraku pridigam o slovenski šumevski identiteti in sem kritičen do Prešerna, ker se pri vpeljavi češke pisave ni silil v prve vrste, tako kot sta se npr. prijatelj Andrej Smole in Prešernov občudovalec Jožef Žemlja. Verjamem, da zlati časi za kljukice še pridejo. miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit