[SlovLit] prosim, kaj pise?

Igor Kramberger k na aufbix.org
Tor Jan 18 11:24:00 CET 2005

Dober dan,

Miran je objavil zapis v cescini. Ze tako ne znam nobenega od
zahodnoslovanskih jezikov (in se mnogih drugih), potem pa so se vsi
ceski znaki na mojem zaslonu prikazani v neberljivih (nedoumljivih)
nadomestkih. Skratka, izgubljen sem pred necim, kar je graficno
zanimivo, ne odpira pa poti k smislu.

Ce ne bi bilo zgodovine, bi ze zdavnaj presel na program za e-posto,
ki obvlada Unicode -- tako pa je breme preteklosti tisto, ki me tlaci
v zagato.

Zato prosim za strnitev: kaj jih muci in kaj prdlagajo? Hvala!

Lep pozdrav,

--
Igor
-----

Gregor'ci'ceva 23, SI-2000 Maribor
pri Tom'si'c, Ulica Toma Brejca 11 a, SI-1241 Kamnik

Slovenija, Evropa

Dodatne informacije o seznamu SlovLit