[SlovLit] Novi sodelavci Centra za slovenscino

Stritar Mojca Mojca.Stritar na ff.uni-lj.si
Tor Jan 4 09:37:44 CET 2005

Center za slovenšcino kot drugi/tuji jezik išce nove sodelavce. Ce ste profesorji ali absolventi slovenskega jezika, ki bi radi postali ucitelji slovenšcine za tujce in ste temu pripravljeni posvetiti nekaj svojega casa, pošljite prošnjo s kratko predstavitvijo do 20. 1. 2005 na naslov: Center za slovenšcino kot drugi/tuji jezik, Univerza v Ljubljani, Kongresni trg 12, 1000 Ljubljana ali na e-naslov: mojca.stritar na ff.uni-lj.si.

Mojca Stritar

Dodatne informacije o seznamu SlovLit