[SlovLit] Jezikovne rubrike na Radiu Trst A

Miran siol miran.hladnik na guest.arnes.si
Sre Nov 17 18:38:15 CET 2004

From: "Gec Loredana" <l.gec na rai.it>
To: <slovlit na ijs.si>
Subject: Jezikovne rubrike na Radiu Trst A
Date: Wed, 17 Nov 2004 14:53:14 +0100

Dragi Miran in vsi spostovani slav-sloven-isti,

z velikim zanimanjem prebiram vasa obvestila in debate o najrazlicnejsih
temah. Da vam povem, zakaj vam pisem: morda veste, da imamo Slovenci
v Italiji svojo radijsko postajo, ki oddaja v okviru RAI-ja kar pester
spored
od 7.00 do 19.30, vsak dan. Jaz sem kot urednica zadolzena tudi za jezikovni
koticek. Desetminutna tedenska oddaja, ki naj bi pomagala izboljsevati
naso ubogo slovenscino (ja, taka je, pa naj se slisi se tako cmeravo)
in dvigovati jezikovno in narodno zavest. Takoj bom sla in medias res:
ali je kdo med vami, ki bi mi priskocil na pomoc s pisanjem in morda tudi z
branjem teh rubrik? Seveda za bajni honorar in vecno slavo. Salo na stran,
res bi me veselilo, ce bi  med vami dobila sodelavca-ko, ki bi govoril
 o jezikovnih zadevah na poljuden nacin. Ne bi vas zdaj obremenjevala in
omejevala z naslovom in temo, o tem kasneje, ce bo prislo do dogovora. Z
najlepsimi pozdravi! Loredana Gec

Dodatne informacije o seznamu SlovLit