[SlovLit] Usoda branja (in en popravek)

Jaka Zeleznikar jaka na jaka.org
Pon Nov 15 02:16:29 CET 2004

ena pripomba o branosti, ne da bi pogledal spletni vir.
pogosto se za branje smatra zgolj branje tiskanih medijev, s knjigo
kot nespornim favoritom. je pa tudi tako, da se bere tudi iz
digitalnih medijev (ekran s podatki iz interneta, SMS sporočila, IRC,
instant messengerji in podobno)

skratka, pogosto se opuščanje medija tiska razume kot opuščanje branja,
medtem, ko gre morda zgolj za zamenjavo dominantnega medija,
ki pa se nič manj ne bere

lp, jaka

Miran siol , , 14.11.2004 19:05: