[SlovLit] Re: predavanje v oxfordskem lingvisticnem krozku

Pon Nov 8 14:41:18 CET 2004

From: =?iso-8859-2?Q?Nada_=A9abec?= <nada.sabec na uni-mb.si>
To: <slovlit na ijs.si>
Subject: Re: predavanje v oxfordskem lingvisticnem krozku
Date: Sun, 7 Nov 2004 17:41:31 +0100

Lepo pozdravljeni!

Tista "mila prošnja" na koncu poste me je spodbudila, da sporočim, da
sem imela 26. oktobra 2004 predavanje z naslovom "Linguistic, Social and

Cultural Dimensions of Slovene-English Language Contact" v lingvističnem

krožku Univerze v Oxfordu (Linguistic Circle of Oxford). Predavanje je
bilo izredno dobro obiskano in pospremljeno z živahno in zanimivo
diskusijo. Vabilo oz. obvestilo je mogoče najti na naslednjem naslovu
http://www.ling-phil.ox.ac.uk/seminars/LingcircleMT04.htm (oz. se gre z

Googlom na University of Oxford in tam poišče linguistic circle). [...]

Nada  Šabec

This message has been scanned by F-Secure Anti-Virus for Microsoft Exchange.
For more information, connect to http://www.f-secure.com/

Dodatne informacije o seznamu SlovLit