[SlovLit] Evroza

Vlado Nartnik Vlado na zrc-sazu.si
Pet Jul 16 12:34:53 CEST 2004

Ker je bila elektronska razprava, ki jo je sprozilo moje opozorilo na
tehtanje med Evropsko zvezo oziroma Evrozvezo in Evropsko unijo
(oziroma Evrounijo), presenetljivo zivahna, da ne recem evrozna, ni
cudno, da jo je s tremi gospenjimi mnenji povzela tudi 45. stevilka
Kronike SDS. Na razpravo sem se hoces noces spomnil tudi na 9.
hrvaskem filoloskem simpoziju, potekajocem 26. in 27. roznika v
Opatiji in ubranem na slovansko-romanske stike in vplive v jeziku in
knjizevnosti. Iz Slovenije smo nastopili vsega stirje referenti:

Jozica Ceh z referatom Zenska - drugi spol pri Guyju de
Maupassantu in Ivo Sorliju,

Dragica Haramija z referatom Primerjava mladinskih knjizevnih del
Reneja Goscinnyja o Nikcu z nekaterimi podobnimi slovenskimi
mladinskimi knjizevnimi deli,

V. Nartnik z referatom K osnovnim nacelom pregibanja v slovenscini
in spanscini ter

Danila Zuljan-Kumar z referatom Vpliv italijanscine in furlanscine na
gradnjo zlozene povedi v briskem in nadiskem narecju.

Nadaljnji referati so zavoljo nujnih opravkov korifej slovenistike doma
ali na tujem zal odpadli, zato je meni pripadla tudi naloga predstaviti
14. zbornik SDS z naslovom Perspektive slovenistike ob vkljucevanju
v Evropsko zvezo, ki je izsel lani za Slovenski slavisticni kongres na
Bledu. Predstavitev zbornika je bila lepo sprejeta, naslov zbornika pa
v nasprotju z elektronskimi ocitki ene od treh gospe mimogrede
prica, da se je v okviru SDS tehtanje med Evropsko zvezo in
Evropsko unijo zacelo dovolj zgodaj.

Vlado Nartnik

Dodatne informacije o seznamu SlovLit