[SlovLit] Fw: za slovlit, Re: Dunaj

Pon Jun 14 23:20:30 CEST 2004

----- Original Message -----
From: "boza.krakar.vogel" <boza.krakar.vogel na univie.ac.at>
To: <miran.hladnik na guest.arnes.si>
Sent: Monday, June 14, 2004 12:35 PM
Subject: za slovlit

Sporocam tisto malo informacij, ki so v teku mojega dunajskega bivanja
pricurljale do mene: v jeseni bosta na Institutu za slavistiko na Dunaju
odprti dve slovenisticni delovni mesti: gostujocega profesorja in asistenta.
Denar za obe je zagotovljen za tri leta. Asistentura bo tako najmanj za tri
leta, kaj pa naj bi se dogajalo z gostujoco profesuro, se ni jasno - bo to
za enega kandidata ali se bodo kandidati menjavali. To je odvisno od
razpisa, nekateri tukaj bi rajsi, da se profesorji menjavajo,  da ni ves cas
eden. Drugi spet obratno. Razpis bo se ta mesec, oblikoval ga bo menda
predstojnik prof. Neweklowsky. Ce bom izvedela, kje in kdaj se bo pojavil,
javim. Tole pa sporocam zato, da zainteresirani za to jesen lahko zacnejo
razmisljati o prijavi. Delo tukaj ima nekatere prednosti - manj pedagoskih
in administrativnih obremenitev ter izogib nekaterim drugim medsebojnim
nevsecnostim, tudi razmeroma precejsnja blizina doma ni zanemarljiva. Upam,
da bo v kratkem jasno kaj vec.   Boza Krakar

Dodatne informacije o seznamu SlovLit